Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

15 kelionė: Įvaizdis – dar ne viskas

 

Ėjo kartą žmogelis atsigerti vandens, bet sutiko slibiną. Turbūt visi žinote, ką su tuo devyngalviu slibinu daryti – ne vienoje pasakoje buvo aiškinama, kad reikia nukapoti visas jo galvas. Na, ir ką, grūmėsi, grūmėsi žmogelis su tuo slibinu, ir tik trečią dieną pavargęs krito ant žemės. Slibinas ir klausia to žmogelio, ko gi jis norėjęs, o šis jam atsako, kad ėjo atsigerti vandens. Slibinas nustebęs klausia: „O tai kodėl tu jo negėrei?“

Kartą ir tau taip nutiko.

Dirbai savo varganą darbelį. Nekentei jo visa širdimi. Nekentei visu kūnu, visa siela ir visomis mintimis. Nekentei ne tiek savo darbo, kiek savo vadovo, kuris buvo žiaurus, šlykštus ir labai skūpas žmogus. Visi tau apie tai pasakojo. Nekentei jo už tai, kad jis tau niekada nepakėlė atlyginimo, ir tos varganos kas mėnesį gaunamos algelės tau visiškai nepakako savo poreikiams. Ir vis tiek dirbai sukandęs dantis. Tikėjaisi, kad anksčiau ar vėliau nugalės teisingumas, ir tu galėsi džiaugtis kur kas pilnesnėmis kišenėmis.

Kartą tavo vadovas nusprendė suorganizuoti įmonės vakarėlį. Tais laikais dar buvo galima gerti alkoholinį alų, todėl ėmei ir padauginai. Atsirado drąsos. Be jokio gailesčio išsakei savo pastebėjimus, kodėl tu manai, kad vadovas yra šūdinas žmogus (nevengei paminėti ir tokio epiteto). O jis nustebęs paklausė, už ką čia jam tokie žodžiai. Truputį susigėdai ir sakai, kad viskas – dėl netinkamo dydžio algos. O jis tau ir sako: gerai, pakelsiu algą.

Jauteisi taip, tarsi tave būtų aplankęs nušvitimas.

O tai kodėl anksčiau nepagalvojai to paprašyti?

Ryte tau buvo gėda. Nuėjai pas vadovą ir atsiprašei dėl to prašymo pakelti algą.

Tavo prašymas buvo patenkintas.

Nuo tos dienos tapai kur kas labiau motyvuotas, o į savo vadovą ėmei žvelgti visai kitomis akimis.

Jis tavo kabinete dargi pastatė vandens filtrą.

Dabar bet kada gali atsigerti, ir tau nereikia kovoti su jokiais slibinais.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

10 kelionė: nupirkti tyrimai

Kol neini į polikliniką, jautiesi visiškai sveikas, bet jei jau nusprendi apsilankyti pas gydytoją, kelio atgal nebėra. Galbūt net pasijausi mirštantis (didelė tikimybė). Tau tikrai lieps atlikti tyrimus ir tyrimukus, o tada, jei jie bus mokami (šimtaprocentinė tikimybė), tad prie kasos tave ims vanoti karštas, šaltas ir drungnas prakaitas. Gali būti, kad tave išveš su greitąja – juk niekas negali žinoti, kokia liga slepiasi po šiais gana neįprastais simptomais. Jei bandyti priešintis, medikams teks panaudoti tramdomus marškinius, ir tada visi keliai ves tik į Vasaros gatvę. Į polikliniką gal ir visai neitum, bet tau skaudu, kad kas mėnesį moki sveikatos draudimą, bet nieko gero už tuos pinigus negauni. Dantis tenka taisyti už savo pinigus, skiepytis – irgi iš savo lėšų, o tuomet, kai nueini į vaistinę, mintyse jau pradedi verkti, kodėl visi vaistai tokie brangūs. Viešai verkti net nedrįsti – juk žinai, kad vaistinės darbuotoja tau tikrai bandys įsiūlyti raminamųjų, kurie taip pat nė...

13 kelionė: Superšunininkai

  Turi kaimyną, auginantį haskį. Ir dar vieną kaimyną, kuris augina jorkšyriuką. Vienas kaimynas šunį nuolatos uždaro į balkoną, todėl tenka klausytis dainų ir dainelių, o kito kaimyno šuns tu truputį prisibijai – jau yra tau kartą įkandęs į blauzdą. Tu irgi turi šunį. Vidutinio dydžio. Nei haskį, nei jorkšyrą. Kartais tavo vidutinio dydžio šuo bando užmegzti draugišką kontaktą su haskiu ar su jorkšyru, bet kaimynams tai nelabai patinka. Sako, kad haskis yra haskis, ir jam nereikia jokių draugysčių su kitais šunimis. Jo paskirtis – tempti. Kaip supranti, to šuns gyvenimo tikslas – tempti   savo šeimininką, nes visada pirmas pro duris išsiveržia haskis, o iš paskos dusdamas atbėga ir kaimynas. Jorkšyro šeimininkas irgi neleidžia savo šuniukui bendrauti su kitais savo giminaičiais. Vos tik pamato, kad tavo vidutinio dydžio šuo norėtų pauostyti jo jorkšyriuką, išpučia akis, ir pasiima šuniuką ant rankų – maža ką, gal tavo šuo perkąs jam gerklę. Jorkšyrininkai žino, kad jų šuniu...

4 kelionė: klientas visada teisus

  Jei dirbi klientų aptarnavimo srityje, tikrai žinai, kaip galima, ir kaip negalima kalbėti. Jei klientas turi nusiskundimų, tu jokiu būdu negali jam sakyti, kad eitų pas konkurentus, o tada, jei skambini ir siūlai tam tikras paslaugas, bet prisikambini turinčiam skundų esamam klientui,   negali tiesiog imti ir sakyti: „ach, taip,   suprantu, kad jūs nepatenkintas, gero vakaro“. Todėl tada, kai susiduri su tokiais klientų aptarnavimo specialYstais (taip taip, ne specialistais), tau iš karto kyla noras rašyti skundą. Tokių skundų jau esi prikaupęs visą sekciją, nes nori stebėti, ar bent kiek patobulėjai skųsdamasis. Supranti, kad tą irgi reikia mokėti, nes kitaip nieko neišsireikalausi. Graužiesi, kad „Facebook‘e“ galima tik vieną kartą palikti vienos žvaigždutės įvertinimą, nes tą su mielu noru atliktum dar ir dar kartą. Dar geriau – jei tą galėtum atlikti anonimiškai. Juk visada daug paprasčiau pulti kitus, kai niekas nežino, kas gi slepiasi po tavo pseudonimu. Ypač tad...