Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

34 kelionė: Kaimynai

 

Kažkas padėjo prie namo bombą.

Kažkas vėl nuvertė mokyklos tvorą.

Kažkas kažką padūrė peiliu į nugarą.

Ir visa tai vyksta tavo gyvenamajame rajone. Supranti, kad taip žmones veikia karštis ir pilnatis, bet bandai aiškintis ir kitas priežastis. Tau įdomu – kaip ten tą kažką kažkas nudūrė peiliu – jau taip visai visai negrįžtamai, ar dar galima atitaisyti? Kaip, kaip ten su ta bomba? Tikrai tikrai ją kažkas padėjo, ar vėl kažkas nevykusiai juokauja? Dėl tvoros aiškintis nė nebandai – ir taip aišku, kad mokyklos teritorijoje tikrų kamerų nėra, ir, juo labiau, nėra pinigų naujai tvorai. Kol svarstai, kas čia, kas čia, kaip čia kaip čia, pas tave ateina kaimynas, ir kaltina tavo šunį palikus balą lifte. O tu žinai, kad tavo šuo šitaip nekultūringai nesielgia – juk ir pūslę stiprią turi, ir į lauką eina dažnai. Matai, kad nieko čia tam kaimynui neįrodysi, todėl atsargiai pasiteirauji, ar ne jis praeitą savaitę lifte dar ir prišiko. Tu supranti, kad jei kaimynė galvoja, kad būtent tavo šuo lifte paliko balą, tikrai nėra reikalo su ja ginčytis – ji tikrai ras tokių „argumentų“, kurie tau nebus labai palankūs. Taigi, nieko nelaukdamas užtrenki duris, nes geruoju čia niekas nesibaigs. Tau nėra kada su tuo kaimynu aiškintis – svarbu pasidomėti, ar ta pilnatis dar ko nors nepridirbo.

Štai, jau matai skelbimą, kuriame skundžiamasi kaimynais, kurie niekaip negali pabaigti remonto darbų, o skelbimo apačioje dar palikta vietos užrašams. Kaimynai tuosu mielu noru naudojasi – priduria, kad ir juos tokie negabūs remontininkai jau seniausiai užkniso. Matai, kad jų susirašinėjimams jau nelabai beliko vietos, todėl prisegi dar vieną kitą lapą – tegu išsisako, kas jiems ten ant širdies guli.Jau kitą dieną supranti, kad vieno lapo čia tikrai neužteks: sugedo liftas, kaimynai retai susitinka vieni su kitais, todėl su mielu noru bendrauja raštu.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

10 kelionė: nupirkti tyrimai

Kol neini į polikliniką, jautiesi visiškai sveikas, bet jei jau nusprendi apsilankyti pas gydytoją, kelio atgal nebėra. Galbūt net pasijausi mirštantis (didelė tikimybė). Tau tikrai lieps atlikti tyrimus ir tyrimukus, o tada, jei jie bus mokami (šimtaprocentinė tikimybė), tad prie kasos tave ims vanoti karštas, šaltas ir drungnas prakaitas. Gali būti, kad tave išveš su greitąja – juk niekas negali žinoti, kokia liga slepiasi po šiais gana neįprastais simptomais. Jei bandyti priešintis, medikams teks panaudoti tramdomus marškinius, ir tada visi keliai ves tik į Vasaros gatvę. Į polikliniką gal ir visai neitum, bet tau skaudu, kad kas mėnesį moki sveikatos draudimą, bet nieko gero už tuos pinigus negauni. Dantis tenka taisyti už savo pinigus, skiepytis – irgi iš savo lėšų, o tuomet, kai nueini į vaistinę, mintyse jau pradedi verkti, kodėl visi vaistai tokie brangūs. Viešai verkti net nedrįsti – juk žinai, kad vaistinės darbuotoja tau tikrai bandys įsiūlyti raminamųjų, kurie taip pat nė...

13 kelionė: Superšunininkai

  Turi kaimyną, auginantį haskį. Ir dar vieną kaimyną, kuris augina jorkšyriuką. Vienas kaimynas šunį nuolatos uždaro į balkoną, todėl tenka klausytis dainų ir dainelių, o kito kaimyno šuns tu truputį prisibijai – jau yra tau kartą įkandęs į blauzdą. Tu irgi turi šunį. Vidutinio dydžio. Nei haskį, nei jorkšyrą. Kartais tavo vidutinio dydžio šuo bando užmegzti draugišką kontaktą su haskiu ar su jorkšyru, bet kaimynams tai nelabai patinka. Sako, kad haskis yra haskis, ir jam nereikia jokių draugysčių su kitais šunimis. Jo paskirtis – tempti. Kaip supranti, to šuns gyvenimo tikslas – tempti   savo šeimininką, nes visada pirmas pro duris išsiveržia haskis, o iš paskos dusdamas atbėga ir kaimynas. Jorkšyro šeimininkas irgi neleidžia savo šuniukui bendrauti su kitais savo giminaičiais. Vos tik pamato, kad tavo vidutinio dydžio šuo norėtų pauostyti jo jorkšyriuką, išpučia akis, ir pasiima šuniuką ant rankų – maža ką, gal tavo šuo perkąs jam gerklę. Jorkšyrininkai žino, kad jų šuniu...

4 kelionė: klientas visada teisus

  Jei dirbi klientų aptarnavimo srityje, tikrai žinai, kaip galima, ir kaip negalima kalbėti. Jei klientas turi nusiskundimų, tu jokiu būdu negali jam sakyti, kad eitų pas konkurentus, o tada, jei skambini ir siūlai tam tikras paslaugas, bet prisikambini turinčiam skundų esamam klientui,   negali tiesiog imti ir sakyti: „ach, taip,   suprantu, kad jūs nepatenkintas, gero vakaro“. Todėl tada, kai susiduri su tokiais klientų aptarnavimo specialYstais (taip taip, ne specialistais), tau iš karto kyla noras rašyti skundą. Tokių skundų jau esi prikaupęs visą sekciją, nes nori stebėti, ar bent kiek patobulėjai skųsdamasis. Supranti, kad tą irgi reikia mokėti, nes kitaip nieko neišsireikalausi. Graužiesi, kad „Facebook‘e“ galima tik vieną kartą palikti vienos žvaigždutės įvertinimą, nes tą su mielu noru atliktum dar ir dar kartą. Dar geriau – jei tą galėtum atlikti anonimiškai. Juk visada daug paprasčiau pulti kitus, kai niekas nežino, kas gi slepiasi po tavo pseudonimu. Ypač tad...